Stichting Otto Hetterscheid De Wittenkade 345 1052 DD Amsterdam info@stichtingottohetterscheid.nl www.stichtingottohetterscheid.nl ING bankrekening NL43INGB0007667096 KvK nummer 41213294 ANBI fiscaal nummer 816780225 Nieuwsbrief, oktober 2017, no.4        Beste vrienden, geachte relatie, Zoals u misschien weet, is één van de doelstellingen van de Stichting Otto Hetterscheid het stimuleren van pas afgestudeerde kunstenaars. In samenwerking met de SBK in Amsterdam hebben we een prijs in het leven geroepen om dat doel te bereiken. De SBK-Otto Hetterscheid Stimuleringsprijs is een nieuwe aanmoedigingsprijs voor jonge kunstenaars om hen te ondersteunen in hun artistieke ontwikkeling. Het is een gezamenlijk initiatief van de SBK en de Stichting Otto Hetterscheid en speciaal bedoeld voor deelnemers aan de SBK Sprouts exposities met werk van jong talent. De jaarlijkse prijs bestaat uit de aankoop van een werk en een tentoonstelling bij SBK. De SBK-Otto Hetterscheid Stimuleringsprijs wordt voor het eerst uitgereikt op zondag 8 oktober 2017 tijdens de finissage van SBK Sprouts 2017 in Loods 6, ingang via SBK KNSM-laan 307-–309, te Amsterdam. De prijs wordt om 15.00 uur uitgereikt. Voor alle duidelijkheid: het is dus géén tentoonstelling van het werk van Otto Hetterscheid! Wel kunnen we hier alvast melden dat er in het voorjaar van 2018 bij de SBK in Amsterdam een expositie komt met werken van Otto Hetterscheid. Zodra hierover meer bekend is, krijgt u van ons bericht. Met vriendelijke groet, Stichting Otto Hetterscheid Patricia Fijneman, Hans Hetterscheid, Sanneke Stigter, Jan Pieter Streef Leonie de Kok en Hanneke Leemans, vrijwilligers bij de stichting